گاری حمل و نگهداری سینی

گاری حمل سینی نان که نامش کار آن را نشان می دهد وسیله ای است برای جا به جایی انواع سینی های پخت نان و قالب های نان می باشد.گاری حمل سینی یا ارابه در تعداد طبقه های مختلف و کاربردهای مختلف ساخته می شوند . در طراحی واگن های حمل خمیر نهایت دقت صورت گرفته تا ضمن رعایت فاصله بین طبقات ، ارتفاع واگن بیش از اندازه بلند یا کوتاه نشود. چرخ های استفاده شده در گاریها بنا به نیاز استفاده در گرما یا اتاق تخمیر در سه نوع قابل ارائه خواهد بود . چرخ با جنس نسوز برای استفاده در داخل فر گردان ، چرخ لاستیکی برای حمل و نگهداری خمیر و نان برای اتاق تخمیر یا فر طبقاتی ، و همچنین چرخ چدنی

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت گاری با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.