دستگاه بخارساز

دستگاه بخارساز اصطلاحا دستگاه مولد بخار نیز نامیده میشود .دستگاه بخارساز در صنعت نان با هدف ایجاد بخار برای رطوبت رسانی و همچنین ایجاد دما با تنظیم دقیق به اتاق تخمیر ،کاربرد دارد .
دستگاه بخارساز با ایجاد بخار و دمای مشخص جهت رفع خشکی هوای محیط داخلی اتاق تخمیر و دادن گرمای مناسب به چانه ها جهت تخمیر نهایی میباشد.دستگاه مولد بخار مجهز به سیستم کنترل دقیق رطوبت و دماست تا چانه های خمیر خراب نشوند.توليد ابر يا مه واقعي در اتاق تخمیر که توسط دستگاه بخارساز انجام میشود ، براحتی رطوبت کافی در تمامی نقاط اتاق تخمیر ، یکپارچه و کافی پراکنده میشود.
تامین میزان رطوبت نسبی هوای اتاق تخمیر در تهيه خمير نان هاي فانتزي و صنعتي از اهمیت ویژه ای برخوردار است . اين اتاق در تابستان داراي رطوبت تقریبی80 ال 90 درصد و درجه حرارت 32 و در زمستان داراي رطوبت 60 الي 70 در صدد درجه حرارت 32 مي باشد. در اين شرايط عمل تخمير با حداكثر سرعت انجام و باعث مي گردد كه خمير به سرعت ور آمده و به حجم مطلوب برسد.
در فصول گرم سال که دمای هوای محیط بالاست و خودبخود امکان بالا رفتن دمای داخل اتاق تخمیر را نیز دارد ، بنابراین استفاده از سیستم بخارسرد لازم بنظر میرسد
در سیستم بخار سرد با استفاده از امواج التروسونیک (اتومایزر) ، جهت تبخیر سرد مایعاتی مثل آب استفاده می شود مولکول های آب در اثر ارتعاش ، بدون نیاز به گرم شدن بخار می شوند .
در گذشته برای تخمیر خمیر ، مدت زمان طولانی چندین ساعته (حداقل 6 ساعت ) برای استراحت خمیر ، زمان لازم بود تا خمیر آماده شود، ولی به لطف پیشرفت علوم و فنون در این صنعت ، روشهای نوین آماده سازی خمیر به روش تکنولوژی و صنعتی ، سرعت و کیفیت اینکار را بهبود بخشیده است.

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت بخار ساز با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.