دستگاه برش نان، تست بر

دستگاه برش نان یا همان تست بر نان تُست ، دستگاهی برای برش انواع نانهای فانتزی و کیک استفاده میشود.
این دستگاه با قابلیت برش نان بشکل ورقه ورقه ضخامت یکسانی را به نان برش داده شده میدهد.
این دستگاه به این دلیل که بیشتر برای برش نان تست که شکلی یکنواخت داشته و بعد از برش ، ورقه های نان هم شکل در میایند ، بنام دستگاه تست بر شناخته میشود.
طراحی پیشرفته زاویه برش که موجب کاهش صدا ولرزش، افزایش سرعت و افزایش کیفیت برش را بهمراه دارد از ویژگیهای دستگاه برش نان تست بر میباشد.
این دستگاه مجهز به تیغه های مخصوصی میباشد ، که تیغه ها از جنس فولاد با پوشش مخصوصی بوده وامکان خردگی ندارند و بدون اینکه باعث خرد شدن نان شود ، نان را بصورت یکسان برش خواهد داد.
وجود اهرم این امکان را میدهد که اپراتور به میزان دلخواه سرعت برش نان تست را تنظیم نماید.
این دستگاه در حال حاضر در سه نوع رومیزی ، فروشگاهی و کارخانه ای به بازار عرضه میگردد.

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت تست بر با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.