پهن کن اتوماتیک خمیر نان تافتون

دستگاه پهن کن اتوماتیک خمیر نان تافتون ، تمام ویژگیهای دستگاه پهن کن اتوماتیک نان لواش را دارد ، اما چون ضخامت و وزن چانه در خمیر نان تافتون بیشتر است ، این دستگاه قابلیت بسیار خوبی را برای نانوایان تافتون پز میتواند داشته باشد.
با توجه به اینکه شکل نان تافتون بیشتر بصورت گرد میباشد ، نحوه برش در این دستگاه در قالب گرد قابل ارائه میباشد.بنابراین در شکل نان گرد نیاز به برگردان خمیر جهت استفاده دوباره و انتقال آن به مخزن میباشد تا از هدر رفت خمیر جلوگیری شود.
کارکرد و ویژگیهای دستگاه پهن کن تافتون چه از لحاظ کاربرد خمیر و چه از لحاظ ویژگیها ، مشابه به دستگاه پهن کن اتوماتیک خمیر نان لواش میباشد.

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت پهن کن اتوماتیک خمیر نان تافتون با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.