پهن کن اتوماتیک خمیر نان لواش

دستگاه پهن کن اتوماتیک با قابلیت پهن کردن خمیر نرم و خمیر سفت با ضخامت بسیار نازک ، امروزه کارآمدترین ترین دستگاه برای پهن کردن خمیر نانهای مسطح در عرصه نان لواش میباشد. این دستگاه با قابلیت های بسیار متعدد در تولید خمیر نان لواش نرم ، نان برشته ، نان خشک ، نان بلوری ، نان تیری و نان لواش سنتی بسیار کاربرد دارد.
خمیری که در این دستگاه استفاده دارد ، از مواد اولیه و افزودنیهای مجازی چون خمیر مایه می باشد، یعنی در خمیر، دیگر نیازی به استفاده از افزودنی های غیر مجاز همچون جوش شیرین، جوهر قند ، جوهر لیمو و … ندارد .
این دستگاه کاربردی ترین دستگاه برای لواش پزیها میباشد که توانسته راندمان یک واحد نانوایی را بسیار افزایش دهد .

کارکرد دستگاه

خمیر آماده شده در داخل مخزن دستگاه پهن کن اتوماتیک ریخته میشود . غلطکهای موجود در کف مخزن با کشش مناسب خمیر را به قسمت پایین هدایت میکند. خمیری که در حال انتقال به قسمت برش میباشد بوسیله تنظیماتی به ضخامت و عرض دلخواه ، فرم پیدا میکند ، خمیر پهن شده میتواند بنا به سلیقه مشتری آردپاشی یا کنجدپاشی هم شود .
شکل برش خمیر بنا به سفارش مشتری در اشکال گرد ، بیضی یا نان چهار گوش قابل ارائه میباشد.
بنابراین در شکل نان گرد و بیضی ، نیاز به برگردان خمیر جهت استفاده دوباره و انتقال آن به مخزن میباشد تا از هدر رفت خمیر جلوگیری شود.

ویژگی ها

قابلیت بزرگ و کوچک کردن اندازه خمیر نان برای استفاده در مصارف خانگی ، رستورانی ، بسته بندی و …
قابلیت استفاده از هر نوع آرد ضعیف ، قوی ، سبوسدار ، آرد کامل
امکان تنظیم دستگاه برای وزن چانه های مختلف
استفاده از سیستم دستگاه اینورتر که مصرف برق را کاهش داده است
کاربردی بسیار آسان و عدم نیاز به کارگر ماهر
کاهش صد در صدی ضایعات نان
افزایش بهداشت به دلیل کم شدن دخالت دست
مدت زمان ماندگاری نان بسیار بالاست
افزایش درآمد
افزایش سرعت کار
بهای تمام شده نان پایین است
افزایش آبخوری خمیر و داشتن صرفه اقتصادی چشمگیر برای نانوا
کاهش نیروی انسانی در واحد نانوایی
امکان نصب سیستم کنجدپاش و ناخن زن
امکان برگشت دادن خمیر اضافه به مخزن در برشهای گرد و بیضی
قابلیت نصب روی دستگاه فرتونلی

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت پهن کن اتوماتیک خمیر نان لواش با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.