پهن کن دوغلطکی ، وردنه

پهن کن دو غلطکی که با نام وردنه و وردست نیز شناخته شده و بیشتر معروف به پهن کن رومیزی می باشد. کار کردن با آن برای نانوا بسیار آسان است . خمیر پهن شده توسط این دستگاه کاملا یکنواخت بوده و بنا به نیاز مشتری ، با تنظیم فاصله بین دو غلطک ، با وزن چانه های مختلف خمیر می تواند ضخامت های مختلف خمیر را نازک یا کلفت نماید. این پهن کن در سایز های مختلف غلطک و در دو مدل پهن کن با نوار نقاله و پهن کن بدون نوار نقاله تولید می شود.
پهن کن دو غلطکی جهت پهن کردن انواع خمیر مورد استفاده قرار می گیرد و پهن کن دو غلطکی در نانوایی های نان لواش ، نان تافتون ، نان روغنی، فطیر، بربری، شیرمال و در پیتزا  مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی ها

  •  فضای بسیار کمی را اشغال میکند
  •  نیاز به نصب و راه اندازی و خدمات خاصی ندارد
  •  برق مصرفی کم است
  •  یک کارگر ساده نیز از عهده کار با آن بر می آید

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت وردنه با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.