گردکن خمیر نان

دستگاه گرد کردن مخروطی

دستگاه گرد کردن مخروطی ، عمده ترین دستگاه برای گرد کردن (کروی شکل سازی )چانه خمیر میباشد که چانه خمیر را با یک مخروطی گردان از قسمت پایین به بالا در میان کانال مارپیچی شکل و قابل تنظیم ، بصورت گرد در می آورد.

خمیر برش داده شده که معمولا از دستگاه توزین ( دیوایدر یا همان قطعه کن) به شیار ورودی دستگاه گردکن می افتد ، در کانال مارپیچی بسمت بالا هدایت میشود .

برای اینکه چانه خمیر در حین تماس با بدنه مخروطی و کانال مارپیچی ، از چسبندگی جلوگیری شود ، از  مخزن آرد برای تغذیه خمیر استفاده میشود .

چانه ی خمیر گرد شده از قسمت بالای مخروطی به روی میز و یا داخل دستگاه استراحت میانی قابل هدایت میباشد.

ویژگی دستگاه گردکن خمیر :

  •  ایجاد چانه هایی کاملا گرد ، صاف و یکنواخت برای انجام ساده تر عملیات بعدی
  •  مسدود شدن منافذ خمیر برای جلوگیری از خروج گازهای مفید
  • پاشش آرد بصورت اتوماتیک و جلوگیری از چسبندگی خمیر
  •  هوادهی مناسب به چانه خمیر
  •  امکان اتصال به دستگاههای دیوایدر و دستگاه استراحت میانی ( استفاده بیشتر در سیستم های تولید نان صنعتی )

دستگاه گردکن نواری

یکی دیگر از دستگاههای گردکردن چانه خمیر ، دستگاه گردکن نواری میباشد این دستگاه بصورت خیلی ساده تر ساخته شده و از دو نوار نمدی با سرعت های مختلف و غیر هم سو برای هدایت چانه خمیر  سمت جلو استفاده شده است .

این دستگاه نیز مثل دستگاه گردکن مخروطی ، هم ، جهت گرد کردن و هم ، هدایت خمیر از دستگاه توزین ( دیوایدر یا همان قطعه کن) به دستگاه استراحت میانی یا روی میز کار قابل استفاده میباشد.

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت گرد کن با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.