فر های گردان ، فر ایستاده

فر گردان نان فانتزی (نان حجیم و نیمه حجیم )
با افزایش روز افزون جمعیت کشورها ، روشهای سنتی و ابتدایی تولید نان جوابگوی تقاضای مردم نبوده و لازم بود راههای نوین و پیشرفته تری جایگزین روشهای سنتی تولید نان گردد . بوجود آمدن مجتمع ها وکارخانجات تولید نان در حجم بالای تولید و استفاده از دستگاههای پیشرفته پخت نان تا حدود زیادی نیاز مردم را برطرف میکرد. دستگاه فر گردان نیز بعنوان یک محصول پیشرفته تولید نان با کیفیت در حجم بالا ، نقش بسیار زیادی در مدرن سازی صنعت نان ایفا کرد.

نحوه کارکرد
نحوه کارکرد دستگاه فر گردان در مدل های مختلف تقریبا مشابه است. این دستگاه با سیستمی به صورت چرخش گاری بارگیری شده کار کرده و هوای داغ ( حرارت کاملا غیر مستقیم ) بصورت وزشی بوسیله یک فن ( فن سیرکوله ) از محفظه کوره به کابین پخت دمیده میشود و از داخل کابین پخت این هوا مکیده شده و دوباره وارد محفظه کوره میشود وبه همین ترتیب این جریان هوای داغ ادامه میابد( سیرکولاسیون ) . وزش هوای داغ داخل کابین باعث پخته شدن محصولات بارگیری شده میشود.
مشخصات :
– فرگردان مجهز به سیستم بخار بوده و برای پخت انواع نان های حجیم و نیمه حجیم و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.
– سیستم بخار این دستگاه عرضه بخار قابل توجهی را بوجود میاورد
– حرارت دستگاه فر گردان از ۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد میتواند متغیر باشد.
– سوخت مصرفی فر گردان از دو منبع گاز و گازوئیل قابل تامین است.
– برق مورد نیاز فر از برق شهری تک فاز یا سه فاز میتواند مورد استفاده قرار گیرد .
– ظرفیت پخت نان در این دستگاه بالاست ، بدلیل قرار گرفتن دیسهای زیاد حامل خمیر های نان روی گاریها ، که نانوا در هر پخت تعداد بسیار زیادی نان بپزد.

انواع فر گردان نان فانتزی (نان حجیم و نیمه حجیم )
• فر گردان مناسب برای کارگاههای بزرگ یا کارخانجات : ( فر بزرگ )
این فرها به تناسب عمق دستگاه توانایی استفاده از گاری با سینی خوری 16 عدد و با سایزهای 80×60 ، 90×60 و یا در مدلهای خارجی 100×80 را دارا میباشند.

• فر گردان مناسب برای کارگاههای کوچک : ( مینی فر )
این فرها بیشتر با نام مینی فر شناخته شده هستندو همان ویژگی فرهای بزرگ را دارند. این فرها توانایی
بکارگیری8 الی 11 عدد سینی در سایز 40×60 را دارا میباشند.

• فر گردان رستورانی :
این فرها با قابلیت داشتن اتاق تخمیر ، مناسب برای پخت در ظرفیت پایین در رستورانها ، فروشگاهها ، کافی شاپ هاو یا کافه نانها مورد استفاده قرار میگیرد ، ایندستگاه با ظرفیت 6 الی 8 عدد سینی در سایز 40×60 کاربرد دارد.

چرا از تنور خرید کنیم ؟!…

 

گروه تخصصی تنور به عنوان گروهی متخصص در زمینه صنعت نان و شیرینی همواره قبل و بعد از خرید کنار مشتریان خود میماند و خدمات زیر را ارائه می دهد.

پشتیبانی

تعهد ما بعد از نصب و راه اندازی دستگاهها شروع میشود .رفع مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن با افراد متخصص برای شما انجام می گیرد

نصب و راه اندازی

با استفاده از بهترین و کار آزموده ترین افراد دستگاهای شما نصب و راه اندازی می گردد و آموزش های لازم برای تولید انواع نانهای سنتی و صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاوره تخصصی

چون گروه تخصصی تنور وابسته به تولید کننده خاصی نبوده و با توجه به تجربه چند دهه در زمینه استفاده از ماشین آلات نان و شیرینی ، بهترین پیشنهاد خرید دستگاه را به شما می نماید.

همین حالا میتوانید از ما مشاوره رایگان بگیرید

در مورد ماشین آلات نان و شیرینی اطلاعات جامعی داریم که در انتخابتان بدون شک یاریتان می کند. جهت استعلام قیمت فرهای ایستاده با شماره 09120452441 تماس حاصل نمایید.